Wednesday, August 8, 2012

Eva Süngerinden Çerçeve Magnet

Havalar çok sıcak çok nemli, hareket etmeye korkuyorum desem yeridir, kafamdan dumanlar çıkmadan, su içinde kalmadan hiç bir iş yapamıyorum, bu bunaltıcı sıcakların geçmesini sabırsızlıkla bekliyorum. Yıllarca hep kuzey cephelere bakan dairelerde oturdum, özellikle kuzey daire ararım ve seçimimi ona göre yaparım, bu sefer nasıl oldu bilemiyorum kuzey cephe bakmak aklıma gelmedi, basiretim mi bağlandı nedir, yanacağım varmış demek ki :)


Akşamları ancak kısa zamanda sonuçlanan bir şeyler yapabiliyorum, öyle uzun boylu dikişe vs giremiyorum. Dün akşam eva süngerlerimi toparlarken bir tanesinden çerçeve yapmak istedim, kenarına eva dan minik bir geyik kondurdum, arkasına mıknatıs yerleştirdim, içine babam ve kızımın yıllar önceki fotoğrafını yerleştirdim. (şimdi 18 yaşında ve fotoğraflarını kullanmama kesinlikle izin vermiyor) 






Minik bebeğim benim... sıcaktan rahatsız oluyor psikolojisi bozuluyor diye anneannesi upuzun saçlarını küçük besleme gibi kesmişti o gün, görünce şok olmuştum benim psikolojim bozulmuştu :)
















No comments:

Post a Comment