Wednesday, July 25, 2012

Bir tatil molası...
















Meğer tatilden çok, tatil öncesi hazırıktan daha çok yoruluyormuş insan... Hele bir de bu tatil bir kültür turu ise.. Yarın eşimle Viyana - Prag - Budapeşte turuna çıkacağız. Günlerdir daha önce buralara giden kişilerin bloglarında yazdıklarını okuyorum. Neresi gezilmeli, ne yenmeli ve tabiki nerelerden alışveriş yapılmalı :) Tabi bir de bavul hazırlığı :S İnanın öyle yorgunum ki tatile halim kalmadı :)











Bu ara yemek tariflerine ağırlık verdim biliyorum. Denedikçe paylaşmak istiyorum. Sırada bekleyenler var ama artık dönünce gezi yazılarımdan sonraya kaldı..











Sizin için bol bol fotoğraf çekeceğim :) Detaylarla 1 Ağustos' da burda olacağım.











Veda ederken iki küs arkadaşı barıştırmak için yaptığımız yeni ürünümüzü paylaşmak istiyorum sizlerle: "dev kurabiye!" Neden mi dev? Çünkü boyutları 20cm x 30 cm :))













www.facebook.com/bikurabiye











Sevgiyle kalın...

No comments:

Post a Comment