Friday, September 14, 2012

Çip

Canımsın Gen-chan, ben geldim gene. Görmeyeli hayatımda çok fazla şey değiştirdim, sevgilim değişti, onun ne mal olduğunu gördüm. Hala aynı pislikliğine devam etti, yazık oldu. Ona karşı kalan azıcık bi saygımı da üfledim gitti, üzüldüm adına. Çok da meraklı değildi bana zaten. Neyse, ben yine bi rüya gördüm güzelinden, onu buraya şıkıdım yazmaya geldim. Malesef ki artık rüyalarım eskisi gibi değil. Bilmiyorum, eski rüyalarım çok güzeldi be, okuması bile çok eğlenceliydi. Şimdikiler çok kompleks, çok gergin, çok salakça.

Şimdi meseleyi ve girişi çok hatırlamıyorum da, biz böyle mafya ailesi gibi bi şeyiz zaten. Bi tane abimiz var Çakır'a benzeyen, sonra benim kendi abim var yine onun yanında, bir de ben varım. Ben tabi adam kesmiyorum, ben orda sekreterimsi bi şeyim yanlarında ama onlarla aynı kanı paylaşıyorum o yüzden benim de sözüm geçiyo en güzelinden. Giderim var yani.

Neyse abicim, bizim bi dedemiz varmış. Bu dede ama baya önemli bi dede hani, reis, kurucu. Buna suikastler düzenleniyomuş sürekli, ama her seferinde kurtuluyomuş nane. Bizim de gözümüz sürekli tetikte tabi, bu emmiye bi şey olmasın diye kendimizi kasıyoruz. En son olmuş gene bi mevzu böyle, bu sefer ellerinde bi delil var. Kan testi gerekiyor ve, etrafımızdaki dost dediğimiz tiplerin bile kanlarını alıyoruz. Çünkü belli, içeriden birinini elinden çıkmış bi suikast bu, öbür türlüsü imkansız diye düşünüyoruz. Bu arada ben bu düşünme esnalarında gayet bitchy bi tavırdayım, ölürse ölsün dede banane amk çok da fufu diyorum böyle siklemiyorum edası var. Neyse herkesin kanı alınıyor, ben hariç.

Geliyo bizim abiyle Çakır, seninkini de alıcaz hayde diyolar. Diyorum oha ben kız başıma o kadar suikastı nasıl işleyebilirim, ayrıca benim hoşuma gitmiyor almayın benim kanımı diyorum. Bunlara da mantıklı geliyor zaten, almıyolar. Neyse biz geçiştiriyoruz o günü bi şekilde.

////Ekstra bilgi: Şu an açtım Megadeth'in Peace Sells albümünü yarım saat dinlerim artık ohhhh///

Ertesi gün, düğün tarzında bi mevzu var, oraladayız biz. İşte bu sefer Dede de oralarda. Büyük gün yani acayip dikkatli olmamız gerek. Ve işte burada benim piçliğim ortaya çıkıyor.

Tam burada, böyle ara sahne gibi bi şey giriyor. Meğer suikastçiler, bana bi çip vermişler. Pembe bi şey böyle, bi çıtçıtlı toka gibi ama içerisinde çip var. Ben de bunu cebime atmışım öyle pantolon cebi gibi. Neyse, bu çip bi şeyi engelliyomuş ve onların dedeyi vurmasını sağlıyomuş. Neyse bunlar başarılı oluyolar ve dedeyi vuruyolar, bizde bi telaş anam dede vuruldu aman dede vuruldu. Bendeki yılan bakışları görmelisiniz, daha 3 metre öteden villain bakışları atıyorum ve bunlar benden şüphelense de delil bulamıyorlar çok ilginçti. Mafyasınız amk öldürün gitsin dimi.

Neyse dedemiz vefat ediyor. Bizimkiler deliye dönmüş durumda nasıl gelirler gözümüzün önünde dedeyi öldürürler diye. Benim bu sıralarda ellerim hep ceplerimde, acayip korkuyorum çip farkedilirse diye DELİLDEN KURTULAMADIM ÇÜNKÜ SÜREKLİ YANLARINDA KALMAM GEREKİYOR, farkedilmemem lazım o yüzden baya tırsak tırsak modlardayım ben. Tuvalete falan gitsem de atsam diyorum ama yooook, bırakmıyolar beni bi yere. Herkes sabit bi yerde duruyor. Neyse sonra bunların aklına geliyor ki ben kan testi yaptırmamıştım. Gel bakalım şimdi diyorlar, görücez kanının sonuçlarını. Ben diyorum isterseniz 100 kere yaptırın buyrun benim kanımla alakası yok diyorum ki harbiden yok da yani. Ben boşu boşuna kan şeysi olmasın diye kasıyodum. Neyse bunlar yapıyolar kan testini harbiden de ben çıkmıyorum ama nedense bunların gözleri hala benim üzerimde. Bu sefer bakkala ışınlanıyoruz, abim ve ben varım bizim Çakır aramaya çıkmış. Pembe edevat hala cebimde.

Ben arada kapının önüne çıkıyorum bakınıyorum acaba bu şeyi atabilicek miyim diye ama yoook, abimin gözü deli üstümde. Diyor seni aramam gerek, kesin bi şey saklıyorsun sen diyor. Yok mok diyorum ama yediremiyorum. Bu dışarıda biraz duruyor duruyor, geliyor elini bacak arama daldırıveriyor, oralarda bi şeyler bulmaya çalışıyor. Ama çok nazik yapıyor, utanıyor ben de utanıyorum tabi. Bulamıyor bir şey, oralarda uyanıyorum.

ULAN NE AYRINTILAR VARDI GENE UNUTTUM ALLAH KAHRETMESİN ;____________;

No comments:

Post a Comment